sunnuntai 11. kesäkuuta 2017

J2 Rukoushelmet

Tänään oli J2 riparin ensimmäinen päivä. Kaikki riparilaiset ilmestyivät positiivisinä Vaivioon iltapäivällä ja saivat hetken vapaa-aikaa kunnes nostimme lipun ja kertasimme yhteiset säännöt ja vastuut.
 Riparilaiset laitettiin askartelemaan itselleen ruskoushelmet joita käytämme helmihetkissä rukoillessamme ja rauhoittuessamme.
 Riparilaiset olivat innokkaina tekemässä rukoushelmiään, eikä kestänyt kuin hetki kunnes kaikki olivat jo saaneet omat rukoushelmensä valmiiksi.

Tämän päivän helmihetkessä oli vuorossa minä helmi, joka kertoo, että ihminen on luotu Jumalan kuvaksi. Helmen hohtava pinta heijastaa omaa kuvaa, jota katsellessa voi tutkiskella, mikä minussa on jumalallista.




2 kommenttia:

  1. "Minä olen ihme, suuri ihme, ja kiitän sinua siitä."😇🤗

    VastaaPoista
  2. "Minä olen ihme, suuri ihme, ja kiitän sinua siitä."😇🤗

    VastaaPoista